Usluga kompletnog računovodstva, poreza, obračuna plata i zatvaranja meseca
Mesec se zatvara, pristupa se projekciji troškova i dobija se izveštaj u vidu bilansa uspeha (P&L). Uz navedeni izveštaj dobija se i struktura troškova koje čine rashode u izveštaju.
Kome je namenjen?
Namenjen je kompanijama na početku rasta, gde poslovanje ne nosi preveliku kompleksnost i diverzifikaciju. Donosiocima odluka koji žele da znaju mesečni rezultat na nivou kompanije i osnovnu strukturu troškova.
Koji problem rešava?
Rešava problem nestrukturiranog računovodstva, netačnih osnovnih podataka i na jednostavan način daje pregled troškova i mesečne dobiti firme.
Šta je rezultat?
Kompanija dobija ažurno, precizno strukturirano računovodstvo i grubu mesečnu sliku o profitabilnosti kompanije uz pregled troškova. Bez kontrolinga nije moguće obezbediti maksimalnu preciznost u izveštajima, ali za manje kompanije ovo rešenje može dati dovoljno kvalitetnu sliku o poslovanju. Dodatno, dobijaju se tačni informativni izveštaji u vidu potraživanja i obaveza po kupcima i dobavljačima, kao i neplaćenim računima.
Šta sve ovaj paket obuhvata?
1.
Usaglašavanje stanja kupaca i dobavljača
Zatvaranje avansa
7.
Mesečni P&L izveštaj (bilans uspeha)
Mesečno praćenje i struktura knjiženih troškova
Linearne projekcije troškova
6.
Priprema dokumentacije i komunikacija sa revizijom
Komunikacija i saradnja sa poreskom upravom
5.
Provera svih priliva i odliva vezanih za pozajmice, kredite i lizinge.
Unos ugovora i planova otplate
Knjiženje glavnice, kamata i usaglašavanje sa bankom ili lizing kućom
4.
Usaglašavanje registra OS i glavne knjige
Obračun poreske i računovodstvene amortizacije
3.
Postavka karneta
Obračun redovne zarade, bolovanja, trudničkog
Obračuni isplata godišnjeg odmora i drugih vanrednih isplata
2.
Porez na dobit
PDV
Porez na imovinu
Porezi po odbitku
Planning, analysis and controlling
Pored usluge iz prvog paketa, ovaj paket čini kompletna usluga kontrolinga, plana, analize i reportinga.
Procesi u kompaniji se dubinski analiziraju i postavlja takav sistem kontrola koji za rezultat ima kvalitetne informacije i detaljne izveštaje, izradu plana i analizu svih odstupanja i anomalija.
Kome je namenjen?
Namenjen je kompanijama koje žele da dobiju proverene, vrlo precizne i detaljne izveštaje o poslovanju, analize i izradu plana.
Koji problem rešava?
Glavni problem koji rešava jesu neprecizna slika o performansama poslovanja i gubitak kontrole. Pored navedenog, sprečava rizike od pronevera, kao i poreskih rizika, usmerava fokus i resurse kompanije kroz planiranje.
Šta je rezultat?
Rezultat je uspostavljanje efikasne strukture koja pruža odličnu kontrolu nad poslovanjem, troškovima i rastom. Efikasnije korišćenje resursa, brže rešavanje potencijalnih problema i brži rast.
Šta sve ovaj paket obuhvata?
1.
Kontrola ispravnosti i sveobuhvatnosti dokumentacije
Kontrola faktura koje ulaze u poreske prijave
7.
Analiza fiksnih i varijabilnih troškova, prelomna tačka rentabilnosti
Analiza odstupanja u odnosu na plan
Analiza svih odstupanja i anomalija
6.
Izrada plana prodaje, proizvodnje, kadrova
Planiranje prihoda i rashoda
Planiranje CF
5.
Eliminacije i konsolidacija poslovanja
Obračun stvarne cene koštanja
Razgraničenja rashoda na odgovarajuće periode
4.
Unos i kontrola planova otplate.
Kontrola glavnice i kamate
Kontrola zajmova i zaduženosti
Raspodela po mestima troška
3.
Kontrola ugovora i cenovnika i fakturisanih usluga
Preneti troškovi
Razgraničenja prihoda
Kasa skonto
Klijenti u blokadi (crna lista)
2.
Izrada šifarnika
Formiranje dimenzija
Mapiranje dimenzija
Strukturiranje sistema
Kontrola alokacije i informacija na fakturama
Chief Financial Officer
Ovaj paket je sveobuhvatan i odnosi se na usluge finansijskog direktora.
Nudimo usluge analize radnog kapitala i novčanih tokova, finansijsko modelovanje i komunikaciju sa poveriocima oko modela finansiranja poslovanja i upravljanja rizikom.
Kome je namenjen?
Paket je namenjen kompanijama koje su već porasle i imaju realnu potrebu za finansijskom ekspertizom, pa žele da outsource-uju kompletne finansije, a nemaju potrebe ili resursa za internog finansijskog direktora i ceo tim finansija.
Koji problem rešava?
Pored svega navedenog u prethodnim paketima, ovaj paket rešava problem upravljanja obrtnim sredstvima, cash flow-om, naplatom potraživanja i finansijskim modelovanjem.
Šta je rezultat?
Organizacija finansija i neophodna ekspertiza u alokaciji resursa, efekat na radni kapital, investiciona analiza i finansijsko modelovanje.
Šta sve ovaj paket obuhvata?
1.
Optimizacija neto obrtnih sredstava
Upravljanje neto obrtnim sredstvima kroz best practice strategije u skladu sa ciljevima kompanije
Planiranje obrtnih sredstava kroz detaljan CF plan
7.
Na osnovu generalne slike performansi kompanije, predlozi za unapređenja i efikasnije poslovanje.
6.
Detaljna investiciona analiza sa diskontovanjem novčanih tokova, preračunom neto sadašnje vrednosti, interne stope povraćaja itd.